вторник, 21 декабря 2010 г.

D-ale mele

M-a tras nenorocul sa mă primblu ieri prin piață... în cizme de piele întoarsă... pe glod. A fost de tipul - am intrat sa-mi iau ceva ca să economisesc oleak înainte de crăciun, da am rămas în mijlocul drumului gîndindu-mă : ”kakovo” eu m-am băgat voopshe acolo. Și poate problema e în neștiința mea că ieri au prezis călduri.
Dar cei care stau în fotoliile de pe intersecția V.Pîrcălab cu Ștefan ar putea ”măcar” scoate oamenii care să strîngă zăpada din drum... sigur că se face totul doar pentru mașini, ăștia ba și merg pe trotuare și încă îți semnalează ”dă-te din drum”. Și nimic nu le poți face...
Hotya, cred că trebuie de organizat un flash-mob de zgîrîiere a mașinilor ce se ”cătăie” pe trotuar. Măcar sufletește să ne simțim răsplătiți.

Комментариев нет:

Отправить комментарий